• VeronicaH

Kissnödig på väg till dotterns ridning

Fy vilket schema jag hade den dagen, jobb, handling också köra dottern till ridningen. Jag behövde kissa ganska länge men jag hann inte så jag fick hålla mig. När vi sitter i bilen känner jag nu måste jag kissa .........jag får lite panik....var ska jag göra det här inne i stan ....dottern berättar att det finns en gränd som folk brukar kissa i som hon själv brukar använda....jag blir lite tveksam ska jag kissa i en gränd där det bor människor......men vem bryr sig i ett sådant här läge......vi kör dit och jag parkerar bilen där hoppar ut bilen och sätter mig och kissar i skydd av bilen....oooooohhhhhhh vad skönt det var. Hade till och med papper i bilen så det gick smidigt.. Men vad äckligt att det finns en sådan plats där många kissar ute där det bor folk där luktade inte gott.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kissnödig på väg till dotterns ridning
  • Fia 28

Är det samma person som startar dessa kisstrådar hela tiden?

• Emmis

Förutom gränder brukar det ofta finnas köpcenter, matställen osv i stan. Jag hade stannat vid ett av dem och bett att få låna en toalett. Tråkigt och inte särskilt upphetsande kanske, men helt klart det fräschaste sättet.
    Förövrigt finns det bättre och lämpligare forum än FL för att få utlopp för sina kissfantasier. Någon med lite mer koll kan säkert länka till dem åt dig, TS.

• VeronicaH
    Emmis skrev 2013-08-22 12:37:08 följande:
    Förutom gränder brukar det ofta finnas köpcenter, matställen osv i stan. Jag hade stannat vid ett av dem och bett att få låna en toalett. Tråkigt och inte särskilt upphetsande kanske, men helt klart det fräschaste sättet.
    Förövrigt finns det bättre och lämpligare forum än FL för att få utlopp för sina kissfantasier. Någon med lite mer koll kan säkert länka till dem åt dig, TS.
    Fanns inget sådant där på vägen som man lätt kunde parkera på, det ända smidiga var att köra in i gränden...
  • Rosaceae
    VeronicaH skrev 2013-08-22 12:36:28 följande:
    Vad menar du med det??
    Dessa trådar du gör är så tråkiga, att de endast räknas som utfyllnad bland alla andra trådar. Det finns säkert bättre ställen för dig som någon annan skrev, för att konstant höra samma berättelse om och om igen är så trist.
  • Pandamamma79
    Rosaceae skrev 2013-08-22 12:47:46 följande:
    Dessa trådar du gör är så tråkiga, att de endast räknas som utfyllnad bland alla andra trådar. Det finns säkert bättre ställen för dig som någon annan skrev, för att konstant höra samma berättelse om och om igen är så trist.
  • VeronicaH
    Pandamamma79 skrev 2013-08-22 13:08:01 följande:
    Om de nu är så hemskt varför svarar du då det finns andra trådar sluta förstöra yttrandefriheten
  • Fia 28
    Rosaceae skrev 2013-08-22 12:47:46 följande:
    Och i varje tråd låter TS förvånad över att få veta att denna gränd finns..
    Det borde finnas någon spärr på hur många likadana trådar samma person får skapa. 
  • Severus
    VeronicaH skrev 2013-08-22 13:34:36 följande:
    jo det är förvånande att normala människor kan ha ett sådant bettende.

Ett äkta hästbett?
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • yodi
    Emmis skrev 2013-08-22 12:37:08 följande:
  • magda1985

jag hade pissat där utan att tveka

Svar på tråden Kissnödig på väg till dotterns ridning