• ncfb

Fler som nydligen har fått/ska få barn som bor söder om stockholm?

Min lilla tjej är 3 veckor :) jag är 22 år gammal  och det är mitt första barn.
    Jag bor i Farsta. Finns de fler i närheten? 

• Svar på tråden Fler som nydligen har fått/ska få barn som bor söder om stockholm?
  • ncfb
    långstrump skrev 2013-08-25 10:00:43 följande:
    Ja, vi ska få en tjej. Grattis till er lilla tjej också! Var födde du?

SÖS. Det var toppen! Trots platsprist så var det kanon :)  vart ska du föda?
  • långstrump
    ncfb skrev 2013-08-25 10:10:38 följande:

SÖS. Det var toppen! Trots platsprist så var det kanon :)  vart ska du föda?
    Vi har också valt SÖS trots att alla vänner tyckt Huddinge. Sös känns liksom tryggt och skönt så det får det bli! =)
  • ncfb
    långstrump skrev 2013-08-25 14:17:54 följande:
    Vi har också valt SÖS trots att alla vänner tyckt Huddinge. Sös känns liksom tryggt och skönt så det får det bli! =)

Samma här.. Min BM rekommenderade till och med Huddinge.. Men jag är i alla fall toknöjd med SÖS så jag kommer helt klart föda där igen om det blir en till framöver :-P
    När är lillan beräknad?  
  • långstrump
    ncfb skrev 2013-08-25 17:14:01 följande:

Samma här.. Min BM rekommenderade till och med Huddinge.. Men jag är i alla fall toknöjd med SÖS så jag kommer helt klart föda där igen om det blir en till framöver :-P
    När är lillan beräknad?  
    Om jag fattat det rätt har Huddinge fått ganska mycket kritik på senaste. Mina vänner som fött där har dock varit jättenöjda men jag har inte blivit så imponerad av deras förlossningsberättelser. Tror de egentligen är nöjda med att ungen kom ut men omårdnaden var sådär.
    Hon är beräknad 22 September så prick 4 veckor nu. Ska ta tag i att börja tvätta och plocka lite nu i veckan.
  • ncfb
    Morsprins skrev 2013-09-10 19:22:37 följande:
    Kanske ska tillägga att jag bor i handen också!
    okej :) mysigt! är det första barnet? är du med i "mammagrupper" eller liknande :) ??
  • Morsprins

Ncfb: japp, första barnet. Ja i slutet av oktober börjar en mammagrupp. Annars fördriver jag tiden hemma bara!

Svar på tråden Fler som nydligen har fått/ska få barn som bor söder om stockholm?