• Ylvapp

Vi råkade pissa ner en däckad gubbe

Det värsta jag varit med om när jag pissat ute var när vi var ute med damfotbollslaget på en stadsfestival och skulle kissa i en gränd bakom en container. Vi var 9 brudar som skulle pissa där bakom så vi fick göra det i två omgångar och jag hade precis satt mig där och börjat  pissa i den andra gruppen när vi lyser med mobilen i mörkret och ser att där ligger en däckad uteliggare som alla har pissat på och som vi sitter och pissar på men vi bara fortsatte pissa och han vaknade som tur inte. Som vi skrattade, det gick liksom inte att sluta pissa, men stackars gubbe.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vi råkade pissa ner en däckad gubbe
  • pellepelle

eeh . Det saknas ett alternativ:
    jag hade knipit av så fort jag kunde, sedan flyttat mig och fortsatt kissa på annan plats....

• Ylvapp
    pellepelle skrev 2013-08-15 16:11:13 följande:
    eeh . Det saknas ett alternativ:
    jag hade knipit av så fort jag kunde, sedan flyttat mig och fortsatt kissa på annan plats....
    I mitt fall var det inget alternativ. Jag har en superduperblåsa och när jag väl behöver kissa ja då behöverjag kissa när jag precis börjat lätta på trycket finns inte en chans att jag kan sluta kissa då bara forsar det ut.....tur för han i alla fall att han inte dränktes
  • magda1985
    Ylvapp skrev 2013-08-15 16:14:29 följande:
    I mitt fall var det inget alternativ. Jag har en superduperblåsa och när jag väl behöver kissa ja då behöverjag kissa när jag precis börjat lätta på trycket finns inte en chans att jag kan sluta kissa då bara forsar det ut.....tur för han i alla fall att han inte dränktes
    hade varit riktigt taskig i det läget, utan att tveka det minsta hade jag tryckt på allt vad jag kunnat och fortsatt pissaSkrattande
  • Elaifiknow

Nej, är du i farten igen? Finns det inget annat forum där du kan träffa likasinnade? Kissfetisch kan du kanske skriva om i "Sex och samlevnad" här på FL iaf?

• Rottiss
    Elaifiknow skrev 2013-08-15 16:43:24 följande:
    Nej, är du i farten igen? Finns det inget annat forum där du kan träffa likasinnade? Kissfetisch kan du kanske skriva om i "Sex och samlevnad" här på FL iaf?
  • Grande Rock

inga bilder denna gången? då tror jag inte på dig....

The Devil Stole the Beat from the Lord
  • fluu

Hej Annika.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mithi

Någon mer än jag som önskar att det fanns en funktion här på forumet som innebar att man genom en knapptryckning gjorde alla kissfetisch-trådar osynliga från ens eget konto?!

• Rottiss
    Mithi skrev 2013-08-16 00:59:20 följande:
    Någon mer än jag som önskar att det fanns en funktion här på forumet som innebar att man genom en knapptryckning gjorde alla kissfetisch-trådar osynliga från ens eget konto?!
    En permanent ip-bann skulle sitta bra också..
  • Ailinia

Igen? Det händer dig titt som tätt. Har du inte lärt dig titta efter var du kissar än?

Svar på tråden Vi råkade pissa ner en däckad gubbe