-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vi råkade pissa ner en däckad gubbe
-
eeh . Det saknas ett alternativ:
jag hade knipit av så fort jag kunde, sedan flyttat mig och fortsatt kissa på annan plats.... -
I mitt fall var det inget alternativ. Jag har en superduperblåsa och när jag väl behöver kissa ja då behöverjag kissa när jag precis börjat lätta på trycket finns inte en chans att jag kan sluta kissa då bara forsar det ut.....tur för han i alla fall att han inte dränktespellepelle skrev 2013-08-15 16:11:13 följande:eeh . Det saknas ett alternativ:
jag hade knipit av så fort jag kunde, sedan flyttat mig och fortsatt kissa på annan plats.... -
hade varit riktigt taskig i det läget, utan att tveka det minsta hade jag tryckt på allt vad jag kunnat och fortsatt pissaYlvapp skrev 2013-08-15 16:14:29 följande:I mitt fall var det inget alternativ. Jag har en superduperblåsa och när jag väl behöver kissa ja då behöverjag kissa när jag precis börjat lätta på trycket finns inte en chans att jag kan sluta kissa då bara forsar det ut.....tur för han i alla fall att han inte dränktes
-
Nej, är du i farten igen? Finns det inget annat forum där du kan träffa likasinnade? Kissfetisch kan du kanske skriva om i "Sex och samlevnad" här på FL iaf?
-
Elaifiknow skrev 2013-08-15 16:43:24 följande:Nej, är du i farten igen? Finns det inget annat forum där du kan träffa likasinnade? Kissfetisch kan du kanske skriva om i "Sex och samlevnad" här på FL iaf?
-
Alltså... Jag tycker synd om dig.
-
Troll?
-
inga bilder denna gången? då tror jag inte på dig....
-
Hej Annika.
-
Någon mer än jag som önskar att det fanns en funktion här på forumet som innebar att man genom en knapptryckning gjorde alla kissfetisch-trådar osynliga från ens eget konto?!
-
En permanent ip-bann skulle sitta bra också..Mithi skrev 2013-08-16 00:59:20 följande:Någon mer än jag som önskar att det fanns en funktion här på forumet som innebar att man genom en knapptryckning gjorde alla kissfetisch-trådar osynliga från ens eget konto?!
-
Igen? Det händer dig titt som tätt. Har du inte lärt dig titta efter var du kissar än?