Nån här som trodde att det skulle gå lätt att bli gravid?
Vad trodde ni när ni började bebisverkstan? Att det skulle gå på en gång, eller var ni beredda på att det kunde ta tid?
Vad trodde ni när ni började bebisverkstan? Att det skulle gå på en gång, eller var ni beredda på att det kunde ta tid?
Jag visst att det kunde ta tid för en i min familj hade svårt att få barn men trodde ändå jag skulle vara gravid vid det här laget, 2,5 år senare.
Har aldrig haft regelbunden mens så jag har alltid misstänkt att det ska bli svårt.
Kunde varit värre dock...efter väntan, hormoner, utredning så har vi nu två barn.
Man hoppades på att det skulle ta max 2-3 månader men visste att det var vanligt med ca 1 år... över ett år senare är jag förfarande inte gravid
waitingforababy.blogg.se/
Jag blev gravid superlätt för några år sedan. Eller vad säger ni om det här: Ett enda avbrutet samlag. Det enda oskyddade samlaget det året. Typ det enda oskyddade samlaget i mitt liv. What are the odds?
Tyvärr blev det abort pga lite olika omständigheter.
Nu, när jag verkligen vill, så tar det sig ännu inte. Så ledsamt!
Jag trodde att de skulle vara lätt. Men har hållt på i 2 och 1/2 år utan framgång. Räknade med att de skulle ta kanske 6 mån iaf för att mensen är oregelbunden. Men inte 2 och 1/2 år :/