p stav
När kan man sätta in p stav ???? Och va kostar de ?? Vad är efterkontroll??
När kan man sätta in p stav ???? Och va kostar de ?? Vad är efterkontroll??
Hur gammal är du?
Jag e 22 år.. har fött med kejsarsnitt .. Våran son låg på tvären så kunde inte vanliga vägen sen mådde han inte bra av värkarna jag hade...
Jag fick min pstav insatt på ungdomsmottagningen och de kostar ingenting! Jg minns inte var i mensen man ska vara för att sätta in den men de kan man prata med dem på ungdomsmottagningen om!
För dig som 22-åring så kostar staven runt 1100. Men att få den insatt är gratis
För dig som 22-åring så kostar staven runt 1100. Men att få den insatt är gratis
Då det kostar att få den insatt?
Då det kostar att få den insatt?
När jag satt i min för 3 år sedan som 20 åring som kostade staven ca 1100kr men insättningen var gratis. :) men har för mig det kan variera från kommun till kommun..
Hur fungerar p stavarna??? Min man vill att jag ska ha såna i stället för p piller som man lätt kan glömma att ta varje dag var kan man få tag på p stavarna??? Måste man gå till barnmorskan o få recept o hämta ut på apoteket el ???? När gör man efterkontroll med kejsarsnitt?????..
Har man en el två p stavar ???? Undrar eftersom jag ska skaffa det...
Du går till en barnmorska och diskuterar om pstav passar dig. Gör det det så får du en pstav på recept som du får hämta ut på Apoteket och sen gå tillbaka ill barnmorskan som sätter in den på dig. Det är endast en stav och den sitter långt ner i överarmen på undersidan