• Minxx

Bi: Vem är bäst på oralsex?

Är man bättre på att suga kuk om man själv har en? Bättre på att slicka fitta om man har en sådan? Det har påståtts i en del inlägg här men det stämmer inte med min erfarenhet. Mina bästa slickare har varit män, men jag har inte så mycket erfarenhet av kvinnor. Därför undrar jag vad ni andra med bi-erfarenhet tycker.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bi: Vem är bäst på oralsex?
  • PrimitivMan

Det här är en fråga som jag tycker är intressant och har ställt den förut här har jag för mig. Jag tror inte att en kvinna är bättre på att slicka fitta bara för att hon har en själv. Hon har ju bara erfarenhet av sin egen och alla är som bekant olika. 

Fast jag kan ju tänka mig att en kvinna som är erfaren med att ha sex med kvinnor kan ha en fördel framför en man med motsvarande erfarenhet. Både att känna sin egen och andras.  

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Lindsey Egot NO1

Hur ska en kvinna kunna vara bättre på att ge en annan kvinna oralsex bara för att hon själv har en. Hon slickar väl inte sig själv iaf. Så var erfarenheten skulle komma ifrån bara för att man har en själv är ju en bra fråga!

• lykantrophona

Jag har inte tillräckligt mycket erfarenhet av kvinnor för att kunna jämföra :( Någon som vill ge mig mer underlag? ;)

• Anton Chigurh

Nu har jag, tack och lov, aldrig blivit avsugen av en man, och om Gud är god kommer jag aldrig bli det heller, så enligt mitt omdöme är kvinnan i särklass när det kommer till avsugningar.

Och ja, jag är rent jävlig på att slicka fitta. Jag vet. Men om jag iom det är bättre än kvinnor. Det får andra avgöra.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Minxx
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-08-10 14:31:16 följande:
    Hur ska en kvinna kunna vara bättre på att ge en annan kvinna oralsex bara för att hon själv har en. Hon slickar väl inte sig själv iaf. Så var erfarenheten skulle komma ifrån bara för att man har en själv är ju en bra fråga!
    Ja visst är det galet tänkt men jag har läst det i flera inlägg. Att man har en själv kan säker vara "kontraproduktivt" också, man tror att ens partner gillar samma som en själv.
    I tråden om avsugning framgår det tydligt hur det varierar. En vill absolut att pungen ska smekas, en annan tycker inte att det är viktigt och en tredje tycker det är obehagligt.

När jag slickade fitta första gången blev jag mest förvånad över hur jobbigt det är för tungan! haha
Svar på tråden Bi: Vem är bäst på oralsex?