• Anonym (osäker)

Vad håller jag på med?

Jag är tjej och i 30års åldern, har haft jättesvårt att komma ut som homosexuell.
    Har väl velat fram och tillbaka sen ett par år efter gymnasiet.
    När jag var 24 träffade jag en jättebra kille, vi var tillsammans i typ ett år och jag förlorade oskulden till honom.
    Jag mår dåligt över att jag förlorade min oskuld så sent.

Jag ä jättetveksam till om jag vill vara med en kille eller tjej, har inte träffat någon tjej som tagit mitt hjärta.
    men jag känner en stark längtan.

Nu har jag träffat en jättemysig kille som är jättebra i sängen, han är jättesnäll mot mg och jag har berättat allt för honom och han är jättesnäll och förstående om min osäkerhet med att ha sex med män. Jag känner mig säker med honom och vill göra saker med honom, men samtidigt så har han gjort klart för mig att han bara vill vara kk, alltså är det bara en lek och jag känner att jag kanske får känslor för honom, jag förstår inte hur man kan hålla på och ha sex utan känslor, jag vill ha allt det här omkring, mysa, hångla, ligga ocg pilla i håret, bara få värme liksom, men han vill bara ha sex.

jag känner mig så osäker på om jag ska fortsätta det här med honom, som sagt så känns det som att jag kanske börjaar få känslor för honom ävenom det känns bra att stärka mitt självförtroende genom att träffa honom,

Någon som känner likadant, det känns jättejobbigt när jag inte vet var jag är någonstans,...

Svar på tråden Vad håller jag på med?