• Svar på tråden Tygblöjor, vart köper man det??
  • sailingcakes

Tack! Vilken sort använder du? Jag vill börja med att använda covers men verkar omöjligt att hitta. AIO verkar så onödigt när man bara kan byta prefolds.

• Skorps102

Min lilla använder  Disana knytblöja + ullbyxa hemma, så himla billig och bra.
    På förskolan kör vi med TotsBots - Easyfit V3, eftersom det är smidigast för personalen Glad

Tygblöjor, Disana knytblöja, TotsBots Easyfit V3
  • Fru S B

Jag har det omvända "problemet", vart säljer jag lättast mina tygisar för att få ett anständigt pris? Har fina pocketblöjor, några har jag redan sålt av på Tradera men fick då ett mail om att det var förbjudet att sälja "begagnade underkläder" av hygienskäl... 

• Mimmisa

Vi har handlat hos tygblojan.se. Superbra butik och så mycket hjälp man kunde få. Verkligen bra om man som jag inte har hört om tygblöjor tidigare.

• MarieEllinorEmelie
    Fru S B skrev 2013-11-12 20:53:58 följande:
    Jag har det omvända "problemet", vart säljer jag lättast mina tygisar för att få ett anständigt pris? Har fina pocketblöjor, några har jag redan sålt av på Tradera men fick då ett mail om att det var förbjudet att sälja "begagnade underkläder" av hygienskäl... 

Vi har precis bestämt oss för att prova på tygblöjor och vill köpa så billigt som möjligt såklart. Vårt första barn med bf 21 dec. Har du inte sålt dina än så är jag intresserad. Skriv till mig så kan vi ta det privat. Hoppas det är ok att det blev lite ot. 
Svar på tråden Tygblöjor, vart köper man det??