• Sally77

Pergotime alt provrörsbefruktning till jul..

Hej :).. Är 35 o har två barn, en tjej på 14 o en son på fyra.. Dessa barn fick jag utan hjälp, men dottern tog fyra års försök o gossen tio... Nu är jag omgift o han har inga barn... Efter några års försök bestämde vi oss för att kolla upp oss hos gyn, att låta de ske av sig självt ser vi som uteslutet, då hinner jag bli för gammal, om de ens blir nåt.. De visade sig under undersökningar att jag inte har ägglossning trots min regelbundna mens... Dessutom har min man bara 30% mängd spermier (inte lika många), än vad som räknas "normalt"! En tablett pergotime hjälpte mig att få ägglossning dag 13, men de bet inte.. Nästa månad kom ägglossningen dag 15, så då prickades de in med dålig trimning o de blev inget då heller... Nu sista månaden o jag började idag med tab 1... Sen blir de remiss till Linköping för provrörsbefruktning ... Vår gynläkare hade väl inte för höga förhoppningar att de skulle gå med pergotime, men man slutar ju aldrig hoppas!.. Hört så mycket att de inte går vägen med de heller , men behöver lite styrka här av er med erfarenhet av de, eller kanske finns fler som också är i samma situation? Men någon av er som lyckats? Vad blir steget efter två försök av provrörsbefruktning? Är de kört då!? De får innevarande bli så

Svar på tråden Pergotime alt provrörsbefruktning till jul..