• Svar på tråden När ska föräldrar lära sig?
  • BlivandeMama

Håller med, det som hände för någon månad sen borde ha skrämt upp dom. Vissa föräldrar bryr sig helt enkelt inte!

• lövet2

Jag tror de tänker som många föräldrar här på FL uttrycker sig när det gäller barnsäkerhet:
    "Vad kan hända, liksom?"
    "Man kan ju inte oroa sig för allt! Då vågar man ju inte ens gå ut!"
    "Det tar ju bara 5 minuter att springa in och handla!"
    "Man kan inte curla ungarna hur mycket som helst!"

• viseversa

Ja suck vissa är idioter. Finns ju massor här på fl tex som tycker det är okej att lämna sina barn i bilen och "bara springa in i affären ett tag"

• skogsvitter
    viseversa skrev 2013-07-29 18:08:31 följande:
    Skogsvitter vad är det för film? Är sen obehaglig?
    Ja det är den, garanterar tårar som sprutar, hehe åtminstone för den som är känslig!
  • viseversa
    skogsvitter skrev 2013-07-29 19:22:27 följande:
    Ja det är den, garanterar tårar som sprutar, hehe åtminstone för den som är känslig!
    skogsvitter skrev 2013-07-29 19:22:27 följande:

Oh fy. Delade filmen på fb. Dock tycker jag det är skrämmande att folk ALDRIG FATTAR detta. Både djur och barn lämnas i varma bilar VARJE sommar. 
  • Golden Robot

Näe, fyyy...:( Kollade klippet och bölade och bölade! Kan knappt skriva det utan att börja böla igen...

• Birgitta2
    skogsvitter skrev 2013-07-29 17:00:11 följande:
    Man undrar ju verkligen vad det är för fel på folk... men det är ju tyvärr som lövet skriver...

Sett denna?
    www.mostwatchedtoday.com/one-decision-a-power.../

Sprid den allt vad ni kan!!!
    Riktigt stark film..... En kvart - det är vad det tar. En kvart i en bil som står i sommarsolen.
  • Natulcien

Jag tror tyvärr att de som gör så inte tänker...alls. Gråter

Jag och sonen satt kvar i bilen och väntade på sambon när han skulle rusa in på apoteket i ett snabbt ärende häromdagen. Sol och 22 grader varmt ute. Efter en enda minut stod jag inte ut och fick öppna två dörrar för att få korsdrag... En enda minut. Så hur man kan få för sig att lämna ett barn över huvud taget, oavsett hur snabbt ärendet är, det är helt obegripligt.

Svar på tråden När ska föräldrar lära sig?