• Annikadahl

Nödig på stadsfestival

Om du är på stadsfestival och måste kissa riktigt ordentligt och du tycker köerna är får långa till bajamajorna. Skulle du kunna kissa ute i en skymd gränd som liksom är det inoficiella kiss-stället fast att där bor folk?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nödig på stadsfestival
  • Insatt

Nej, jag hade inte pinkat på den inofficiella grändpissoaren. Vet hur sådana kan stinka. Dock har det hänt att jag lättat på trycket i en undanskymd buske någonstans. Men det har varit när det har krisat. 

• Annikadahl
    Insatt skrev 2013-07-20 15:35:14 följande:
    Nej, jag hade inte pinkat på den inofficiella grändpissoaren. Vet hur sådana kan stinka. Dock har det hänt att jag lättat på trycket i en undanskymd buske någonstans. Men det har varit när det har krisat. 
    En buske kan vara bra gömställe ibland. kan dock vara svårt att hitta med kort varsel. Visst kan det stinka på sådana platser men det är inget man behöver bry sig om om man bara ska kissa en stund, värre då att behöva bo där i stanken.
  • puss

jag kan skicka en burk till dig om du vill.

Easy cum easy go
  • Insatt
    Annikadahl skrev 2013-07-20 15:38:03 följande:
    En buske kan vara bra gömställe ibland. kan dock vara svårt att hitta med kort varsel. Visst kan det stinka på sådana platser men det är inget man behöver bry sig om om man bara ska kissa en stund, värre då att behöva bo där i stanken.
    Vi har ett sånt pisställe i min stad som de var tvungna att stänga av med låsta grindar för de boendes skull. Är man på festival får man försöka planera pinkandet.
  • Annikadahl
    Insatt skrev 2013-07-20 15:48:42 följande:
    Vi har ett sånt pisställe i min stad som de var tvungna att stänga av med låsta grindar för de boendes skull. Är man på festival får man försöka planera pinkandet.
    Jo det är väl sant, men det kan vara svårt ibland om man blir akut kissnödig.

Var det också  en gränd som folk pinkade i eller. Men du pinkade aldrig där själv eller? Förstår att de boende tyckte det var vidrigt.
  • Insatt
    Annikadahl skrev 2013-07-20 15:53:38 följande:
    Jo det är väl sant, men det kan vara svårt ibland om man blir akut kissnödig.

Var det också  en gränd som folk pinkade i eller. Men du pinkade aldrig där själv eller? Förstår att de boende tyckte det var vidrigt.
    Nej jag kissade aldrig där själv, hade väl fått UVI av ångorna. Det var mest missbrukare som höll till där.
  • Ramlösa

Är det nån fix idé du har att starta kiss och bajs trådar med jämna mellanrum? Hur gammal är du ts?

• Ivanta
    Ramlösa skrev 2013-07-20 15:57:33 följande:
    Är det nån fix idé du har att starta kiss och bajs trådar med jämna mellanrum? Hur gammal är du ts?
  • maercs
    Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • jannej
    maercs skrev 2013-07-20 16:10:49 följande:

Svar på tråden Nödig på stadsfestival