svärmor och sväefar
Mina svärföräldrar bor på garden där vi bor ca 2-3månader sommar tid och 1-2mån vinter tid.
Det visste jag när jag flyttade till honom ok. Man när barnen kom trodde jag att dom skulle tycka att det var kul men dom bryr sig inte alls om dom. Och att det är bara 10-15m mellan husen så ser man dom hela tiden. Svärmor sitter ofta å läser en bok, kommer jag och barnen ut ensamma går hon in.
Dom kan svenska men pratar bara hollänska med mig å barnen vinfattar ingenting. Nu har jag stått ut ca4 år och känner mig illa till mods och vill inte gå ut när dom är där vilket i sin tur drabbar barnen, jag mår dåligt å dom får inte vara ute hela dagen som både jag och barnen vill för det orkar jag inte tyvärr.
Har ingen egen tid och inga vänner här. Vänner å familjen bor i annan kommun.
vi 4 bor på ett garage med sned tak och hans föräldrar bor i stort hus ca200m2.
jag har sakt hur jag känner och vill inte bo kvar om hans föräldrar bor där.jag vill ha något eget där jag kan känna mig hemma utan att ha ögon i nacken.
Han får välja mig och barnen eller sina föräldrar, vilket han förmodligen väljer föräldrarna.
Ska tilläggas är att dom kan komma in och är i alla förråd och garage.
Mina grejer jag har sen innan jag flyttade ihop med honom är förvarade i frige bod så jag lever i hans grejer och våra gemensamma.
Jag orkar inte bo kvar jag vill vara glad å lycklig och en bra mamma.
Ska jag flytta?