pergotime
Vet ni någon gyn som lätt skriver ut pergotime? Orkar inte gå igenom en hel fertutredning till när jag vet vad felet är. Alt vill någon sälja?
Vet ni någon gyn som lätt skriver ut pergotime? Orkar inte gå igenom en hel fertutredning till när jag vet vad felet är. Alt vill någon sälja?
Men om du har pco så säg till din gyn att du har mens sällan och att du har gjort ägglossningstest utan resultat. Jag går i Västerås och de har varit lätt två gånger. Skriv privat om du vill ha mer info
Med PCO konstaterat så är det väl inga problem? För mig behövdes bara ett VUL och sedan var det klart. Tydligen är jag ett solklart fall... :(
Har du ingen äl så är det ingen läkare som kommet begära att ni ska försöka en viss tid.
hej vill undra om pregotime om de funkar det
Chilena- fungerar gör det ju så att det hos de flesta startar en ägglossning, sen har man ju iaf samma utgångsläge som andra att bli gravid. Jag hade äl men ojämn cykel, åt pergo enkeldos 1 mån och blev gravid direkt efter att ha försök läääänge
Jag är inne på min tredje kur med tre tabletter, och jag har inte fått någon ägglossning nån av gångerna.
Jag har en Pergotime ask om nån vill köpa!