• Stårschan

Vad är det nördigaste du gjort?

Åkt till Ånge för att fota ett speciellt tåg?
    Sytt en Gandalfdräkt och köat flera dygn i sovsäck för Sagan om ringen-premiären?

Låt höra!

• Svar på tråden Vad är det nördigaste du gjort?
  • Bregott

Inget värre än att ha slängt mig med klingonska fraser någon gång.

• Stårschan

Stilpoäng! Var det i ett sällskap där någon förstod vad du sa?

• Petrol

Märkt upp samtliga av mina krukväxter med latinskt namn och datum för sådd med små skyltar.

Lite nördigt tycker jag nog det får räknas som.

• Kimona

Jag grät floder när mamma tog mitt VHSband där jag spelat in Oscarsgalan när Sagan Om Ringen vann allt för att hon ville spela in nåt annat.

Bad t.o.m mina affischer på skådisarna om förlåtelse xD

• Stårschan
    Kimona skrev 2013-07-17 10:14:48 följande:
    Jag grät floder när mamma tog mitt VHSband där jag spelat in Oscarsgalan när Sagan Om Ringen vann allt för att hon ville spela in nåt annat.
    Bad t.o.m mina affischer på skådisarna om förlåtelse xD

Grymt! Jag blev lika arg på mamma när hon tog ett av mina mest älskade kassettband för att spela in MELODIKRYSSET en gång när jag var liten.
    fijah skrev 2013-07-17 10:14:57 följande:
    Arbetat på Confusion! Kawaii!!! {#emotions_dlg.flower}Kyss

Kul! Själv ska jag nörda ihop och sy dräkter åt dottern och maken som ska på Kawaiicon!
  • fijah
    Stårschan skrev 2013-07-17 10:21:56 följande:

Grymt! Jag blev lika arg på mamma när hon tog ett av mina mest älskade kassettband för att spela in MELODIKRYSSET en gång när jag var liten.

Kul! Själv ska jag nörda ihop och sy dräkter åt dottern och maken som ska på Kawaiicon!
    Åh! Vad roligt! Jag önskar jag kunde sy, då hade jag knåpat ihop en fin Sweet Lolita-klänning åt min stora dotter! Ska hon cosplaya eller har hon en speciell stil? Glad
  • Kinya

Jag har gjort en pärlplattetavla föreställande en scen ur Super Mario Bros 3 till Nintendo 8-bitars. 

Svar på tråden Vad är det nördigaste du gjort?