Köpte min drömbarnvagn- vilken mardröm!!!
Ja vill dela med mig av min besvikelse och varna er att handla hos Din barnvagn.se .
När jag hittade den rätta vagnen och var man kan köpa den i Sverige- var jag överlycklig! Den perfekta vagnen för mig heter Tako Alive.
Eftersom det inte gick att beställa vagnen på nätet fick jag och min sambo åka ända ner till Malmö för att köpa den i fysiska butiken. Alla andra vagnar fick man däremot beställa via internet. Skumt.. men ok.
På hemsidan står det att leveranstider är ca 2-3 veckor. Vi väntade minst 3 månader. Och ingen skulle meddela oss om dröjsmål. Vi fick kontakta butiken själva. Det går också knappt att få tag i dem när man ska väll kontakta dem.
Min bäbis kommer i veckan, 19 juli är den lyckliga dagen. Inköpet av vagnen gjordes i mars. Och vi som trodde att vi var ute i god tid har fortfarande inte fått allt vi köpte.
Butiken lovar oss massor men gör ingenting . De ljuger och svänger sig.
Jag ångrar mig att jag inte läste på deras sida på Fejan innan jag blev deras kund.
Besviken och stressad inför förlossningen. Det är inte så jag hade tänkt mig att mina sista dagar i väntan ska gå.
Varnar er för att handla hos Dinbarnvagn.se