Ny här
Hade lagt ner det här med barnplaner men längtan är så stor. Är singel. Har haft en paus efter försökt intensivt med inseminationer i 3år. Gick först på Vitanova , gjorde 8 försök blev under 1år gravid 3ggr. Valde att byta klinik då jag inte uppfattade dem seriösa för så fort de fått utrustning för IVF så ville de att jag skulle göra det. Förstod verkligen inte varför då jag lätt blev gravid på insemination och att de avrått från detta innan dess.Gjorde missfallsutredning på Karolinska och jag var helt frisk , inga hinder för graviditet. Fortsatte till Copenhagen Fertility Center, de rekommenderade ytterligare 4 försök, sedan 3 fast nu med pergotime vilket de glömt sätta in tidigare. Jag frågade om IVF x flera, om jag skulle ta nya prover men det behövdes inte. När jag tog prover på eget initiativ hade mitt AMH störtdykt och enligt CFC rekommenderades jag en IVF därefter äggdonation. Luften gick ur mig - jag orkade inte mer. Köpte bil och kattungar, började planera för ett liv utan barn. Har bestämt mig för att gå rakt på embryodonation på AVA Riga. Ska på konsultation i augusti och fått lån beviljat på banken. Nervöst men varför inte tänker jag. Oroar mig för hormonbehandling då jag mår superdåligt på progesteron med illamående,nedstämdhet och humörsvängningar från helvetet. Mest av allt är jag förvånad över att det är så lätt att få bollen i rullning igen - hoppas att detta är sista vändan.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 11:35
Mina graviditeter slutade alla i missfall