• Ramlösa

Köksvåg/matvåg

Jag ska investera i en köksvåg som mäter maten snabbt och enkelt mest för att ha koll på hur mycket jag äter, den får gärna vara billig och som sagt enkel. Vilken köksvåg/matvåg använder ni och är ni nöjd med den? Pris och inhandlas var? Tack för hjälpen

• Svar på tråden Köksvåg/matvåg
  • Aniiee

Jag köpte min på Coop för nåt år sen, kostade väl 200 spänn, om ens det. Tarerbar, räcker till 5kg. Jag är nöjd.

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • mclo

Köpte en på rusta funkar riktigt bra, kostar 99

• Ramlösa

Jag fundera på en från Coop jag med men hittar ingen bild på hur den ser ut, vet ni nån länk eller har ni ettfotoni vill lägga upp här vor jag glad

• Ramlösa

Det blir en tripp till Coop idag är precis en sådan jag är ute efter:) finns en behållare man lägger maten i. Eller lägger man direkt på skivan eller ställer man på en tallrik? Ni hör så okunnig jag är va :)

• Aniiee
    Ramlösa skrev 2013-07-15 09:37:39 följande:
    Det blir en tripp till Coop idag är precis en sådan jag är ute efter:) finns en behållare man lägger maten i. Eller lägger man direkt på skivan eller ställer man på en tallrik? Ni hör så okunnig jag är va :)
    Det är inga tillbehör till,men enklast är väl om du ställer på din tallrik, trycker på tarera och sedan lägger på fläskkottletten, så får du veta vad den väger. Sen kan du trycka på tarera igen (utan att lyfta bort tallriken, alltså) och lägga på riset, så får du veta vad riset vägar.... osv...
  • Ramlösa
    Aniiee skrev 2013-07-15 09:44:15 följande:
    Det är inga tillbehör till,men enklast är väl om du ställer på din tallrik, trycker på tarera och sedan lägger på fläskkottletten, så får du veta vad den väger. Sen kan du trycka på tarera igen (utan att lyfta bort tallriken, alltså) och lägga på riset, så får du veta vad riset vägar.... osv...

À men så smart tack snälla dufflar duktig dig tid och svara på mina frågor, nu ska jag iväg till Coop och införskaffa en sådan här våg. Tack önskar er en bra sommardag
  • Ramlösa
    Ramlösa skrev 2013-07-15 09:49:49 följande:
    À men så smart tack snälla dufflar duktig dig tid och svara på mina frågor, nu ska jag iväg till Coop och införskaffa en sådan här våg. Tack önskar er en bra sommardag

Så dålig det blev när mobben väljer ord och jag inte kontrollar innan, tack snälla du för du tog dig tid.. Ska det stå
  • Aniiee
    Ramlösa skrev 2013-07-15 09:49:49 följande:

=) Hoppas du hittar en. 
Svar på tråden Köksvåg/matvåg