Badkläder gravid?
Känns som jag letat överallt nu efter en gravidbikini alt. baddräkt, men alla är så förbaskat dyra. Är det någon som vet någon bra sida med badkläder som passar en gravid till ett skapligt pris (inte över 500)?
Känns som jag letat överallt nu efter en gravidbikini alt. baddräkt, men alla är så förbaskat dyra. Är det någon som vet någon bra sida med badkläder som passar en gravid till ett skapligt pris (inte över 500)?
Jag köpte en vanlig bikini och lät byxan sitta under magen.
Köp en vanlig, men i en storlek som passar dig nu?
Bebisen ligger väldigt lågt så passar inte i en vanlig nederdel, behöver ha stl. L runt höften men då fyller jag inte ut baken. Så måste nog tyvärr ha en gravid nederdel iallafall :/
Ska även gå på babysim med storasystern så måste ha en som sitter som det ska.
Den behöver inte sitta så bra bara för du ska på babysim. Det räcker den täcker de vitala delarna.
Köp en med knyte i sidorna så kan du ha en vanlig o anpassa den! :)
Jag har vanliga o det funkar utmärkt trots att jag bär magen lågt.
Har en vanlig i stor stl från stadium bikini, känns inte värt att lägga mycket pengar på även om jag simmar mkt.
beställde en gravid baddräkt ifrån ellos igår för 195kr då hade jag sån 30% rabatt och det brukar man alltid få...tryck in aktuella erbjudanden ! ordinare pris låg på 279 tror jag..dock har dem minimum order på 200kr
testade en på HM för några dagar sedan den kosta 199 kr ..dock så köpte jag den ej då jag inte tyckte den satt fint på mig men som sakt det finns billigare..
Jag köpte en från topshops online butik sist jag va gravid. En som va typ linne och trosor, annars kan trosor med knyt i sidorna vara nått som funkar från vanliga avdelningen!
Jag har använt mig av min vanliga baddräkt (om du har en sådan) men bara haft den upp över magen, och sedan haft min bikini-bh. Gillar att ha något som håller åt om magen, men kunde inte använda bara den eftersom det gick åt så mycket tyg över magen att det inte blev något bra stöd för brösten.
Jag har fått köra på vanliga underkläder då det är jätte svårt att hitta billiga överdelar som sitter bra,
Fast de var dyra....
De här var snygga: http://www.myfashionstore.se/mamma/kl%C3%A4der/badkl%C3%A4der
Mama Licious har en bikini som heter Cary annars, finns bland annat på zalando.se