• Sallsan

Jag orkar verkligen inte mer

För första gången någonsin fick jag svagt positivt på testlagret ... Min sambo såg det och jag med, även en vän. Vet någon hur man lägger upp bild? Kan jag lita på testet? :)

• Svar på tråden Jag orkar verkligen inte mer
  • miniskrutten

Vad kul isf! Ska ju inte gå att få positivt test om man är gravid. Vet dock inte hur man lägger upp bilder. Annars rekommenderar jag digitala gravtester istället, där det står gravid eller inte gravid, så slipper man tyda streck. Har själv köpt det när jag har testat. Håller tummarna! Lycka till!

• Choco
    Jacqueline skrev 2013-07-13 21:00:20 följande:
    Går bara att lägga upp bild via dator
    Det går via nätet med. Det har jag gjort, fast då får man gå in på deras vanliga sida istället för mobilsajten.
  • Sallsan
    Jacqueline skrev 2013-07-13 21:48:41 följande:
    Vilken dag är du på i cykeln?när har du BIM?

Det jobbiga är att jag har oregelbunden mens så jag har ingen aning. Men har jag 25 som sist var bim igår. Är det som

Tidigare cykler är det om över en vecka. Ser du något ??
  • Sallsan
    miniskrutten skrev 2013-07-13 20:46:28 följande:
    Vad kul isf! Ska ju inte gå att få positivt test om man är gravid. Vet dock inte hur man lägger upp bilder. Annars rekommenderar jag digitala gravtester istället, där det står gravid eller inte gravid, så slipper man tyda streck. Har själv köpt det när jag har testat. Håller tummarna! Lycka till!

Vet du när man kan ta digitalt ? Kram
  • Sallsan
    solros68 skrev 2013-07-13 21:55:59 följande:
    Grattis till plusset!

Åh men allvarligt ser du något? Har ju ingen aning om när jag ska ha mens :s åh vi har försökt så länge'
  • solros68

Det är svagt men både min man och jag ser två streck! Jag blev en testoman :) i början av min graviditet för att jag själv var så osäker. Jag tog ett test varje dag i ca 2 veckor, innan jag vågade tro lite på att jag var gravid.

• Sallsan
    Sötnöt skrev 2013-07-13 22:13:37 följande:
    Vad har "jag orkar inte mer" med det här att göra?

Det har att göra med att efter 3 år utan preventivmedel så orkar man inte med fler med negativa test!
  • Sallsan
    solros68 skrev 2013-07-13 22:09:54 följande:
    Det är svagt men både min man och jag ser två streck! Jag blev en testoman :) i början av min graviditet för att jag själv var så osäker. Jag tog ett test varje dag i ca 2 veckor, innan jag vågade tro lite på att jag var gravid.

Åh! Ja! Har testat varje månad i 3 år! Hoppats och hoppats jämt! Men nu så fick jag plus, tror jag... Hoppas så att det stämmer! Vet du när jag kan ta digitalt? Kram! Och tack för att du tog dig tid! ( och din man)
  • solros68

Det var så lite så. Jag använde aldrig något digitalt test själv, så vet inte riktigt. Ta ett om några dagar så hinner hormonerna stiga lite innan.

• Sallsan
    LängtaBaby2013 skrev 2013-07-13 22:31:52 följande:
    Jag tror att man kan ta digitalt test fyra dagar innan förväntad mens.

Tack så mycket ! Kram!
  • Eija

Jag ser också, men väldigt svagt. Hoppas att det går vägen för er!

Svar på tråden Jag orkar verkligen inte mer