Jag orkar verkligen inte mer
För första gången någonsin fick jag svagt positivt på testlagret ... Min sambo såg det och jag med, även en vän. Vet någon hur man lägger upp bild? Kan jag lita på testet? :)
För första gången någonsin fick jag svagt positivt på testlagret ... Min sambo såg det och jag med, även en vän. Vet någon hur man lägger upp bild? Kan jag lita på testet? :)
Ta ett till :)
Vad kul isf! Ska ju inte gå att få positivt test om man är gravid. Vet dock inte hur man lägger upp bilder. Annars rekommenderar jag digitala gravtester istället, där det står gravid eller inte gravid, så slipper man tyda streck. Har själv köpt det när jag har testat. Håller tummarna! Lycka till!
Går bara att lägga upp bild via dator
Vilken dag är du på i cykeln?när har du BIM?
Grattis till plusset!
Det är svagt men både min man och jag ser två streck! Jag blev en testoman :) i början av min graviditet för att jag själv var så osäker. Jag tog ett test varje dag i ca 2 veckor, innan jag vågade tro lite på att jag var gravid.
Vad har "jag orkar inte mer" med det här att göra?
Jag tror att man kan ta digitalt test fyra dagar innan förväntad mens.
Det var så lite så. Jag använde aldrig något digitalt test själv, så vet inte riktigt. Ta ett om några dagar så hinner hormonerna stiga lite innan.
Jag ser också, men väldigt svagt. Hoppas att det går vägen för er!