• LillaLinan80

Ägglossning...fy FAN

Jag måste ha hjälp, eller är jag ensam med detta problem? Vid ägglossning mår jag så dåligt!! Nedstämd, irriterad, illamående, olustig...jag äter Femal Balans och tyckte de hjälpte mig men sedan några månader tillbaka tycker jag inte att de hjälper. Av någon anledning blir problemen värre på sommaren! Varför?? Någon mer med samma problem? Vad gör man?

absolutlinan.blogg.se **~** Mamma till Engla 061227 & Elton 100916**~**
  • Svar på tråden Ägglossning...fy FAN
  • lizafredriksson

Jag har så. Jag höjde dosen på  Femal Balans till två om dagen tyckte det hjälpte.

Men om du mår mycket dåligt så finns det hjälp att få ring en BM eller gyn så får du hjälp.

Jag kan vara hur nere som helst vid ägglossning värre än när jag ska ha mens.     

• LillaLinan80
    lizafredriksson skrev 2013-07-12 19:42:04 följande:
    Jag har så. Jag höjde dosen på  Femal Balans till två om dagen tyckte det hjälpte. Men om du mår mycket dåligt så finns det hjälp att få ring en BM eller gyn så får du hjälp. Jag kan vara hur nere som helst vid ägglossning värre än när jag ska ha mens.     

Ja jag tar två om dagen...av ngn märklig anledning blev mina problem värre när femal balans blev femal balans forte. Vet att det ska vara samma men ändå...:(
    absolutlinan.blogg.se **~** Mamma till Engla 061227 & Elton 100916**~**
Svar på tråden Ägglossning...fy FAN