Passansökan hjälp
Nu vet jag inte om det här är i rätt tråd.
Jag beställde flygbiljetter till mig och min syster för att besöka våra farföräldrar och mormor, vi behövde bara förnya våra pass, inga problem trodde jag.
När vi väl var där med pappa så visade det sig att min mor måste skriva på passansökan. Min syster som är 15 år började gråta för att hon insåg att vi inte skulle få mor att skriva på.
Min mor är schizofreniker och vi har ingen som helst kontakt med vår släkt efter som hon inte tillåter det. Min morfar dog för några månader sedan men inte enligt hon. Jag har inte träffat mina farföräldrar på 3 år och jag känner att jag måste då deras hälsa blir sämre med åren. Vi får alltså inte träffa dem för dem är inte dem och vi kommer bli hjärntvättade enligt henne.
Min pappa gör absolut ingenting och istället för att bråka med henne så förfalskade han hennes signatur (väldigt dåligt för övrigt). Jag vet att det är olagligt men jag vet inte vad vi ska göra. Jag går hela tiden runt med denna ångest. Det behövs en tredje signatur, vilket min pappa väntar sig att jag ska tigga till mig av mina vänner.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, flyget går den 23 Juli