blir galen!!
Nu snart försvinner mitt höggravida humör åt skogen. Min son är 2 år och har från dag ett HATAT att byta blöja. Men han är nu så pass stor att han kastar sig överallt och bajset far ÖVERALLT och han skriker och gråter. Han fortsätter även när man är klar. Jag har försökt med att göra det roligt att byta, mutat, göra det på andra ställen än skötbordet. Men min mage är nu i vägen och ska ha en till bäbis vilken dag som helst. Jag orkar inte längre med den dagliga striden med att byta blöja. Gör det ju självklart men det blir som en klump i magen varje gång det ska bytas för jag vet inte hur mkt bråk det blir. Det går lite bättre när sambon gör det eller ngn annan. Har hänt flera ggr att vi får göra det tillsammans för annars har han tryckt bajs upp på väggarna.
Varför är det så här? Han kan väl inte vara ensam med denna fobi för att byta, för han vill ha blöja, inte vara naken. Blir tokig på att jag inte vet vad jag gör för fel, har gjort allt för att det ska vara roligt, har även varit konsekvent och bestämd men dete funkar inte heller...
Snälla ge mig råd