• bebiislangtan

Bloggar om ofrivillig barnlöshet? Se hit!

Jag efterlyser andra som också bloggar om ofrivillig barnlöshet... Kan vara allt så som Endometrios, PCO, IVF behandlingar, ja allt! :)

Här kan vi länka våra bloggar! :)

Själv bloggar jag om min då jag lider av både Endo och PCO. Skriver om barnlängtan, just nu förberedelser inför bebis verkstaden som drar igång i September, men sen också om själva bebis verkstaden. :) Skriver om sjukdomarna i sig också och vad dom gör med mig samt tankar som berör barnlängtan osv.

nyttlivv.blogg.se/

• Svar på tråden Bloggar om ofrivillig barnlöshet? Se hit!
  • Lillebrorsfaster

Trina, jag älskar din blogg! Du har från och med nu ett ivrigt fan! För jag tycker tamejfan att man får vara bitter! Började med min igår, och jag tänker låta mig själv vara bitter jag med! Hoppas att hösten löser era problem!

• trina
    Lillebrorsfaster skrev 2013-07-18 12:47:06 följande:
    Trina, jag älskar din blogg! Du har från och med nu ett ivrigt fan! För jag tycker tamejfan att man får vara bitter! Började med min igår, och jag tänker låta mig själv vara bitter jag med! Hoppas att hösten löser era problem!

Roligt att höra :) det är ju en av få saker man få vara bitter över!
  • Thotis90

Jag bloggar om min ofrivilliga barnlöshet. Bloggen är dock låst, så den som vill läsa får be om lösenord (se adress nedanför denna text).

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
Svar på tråden Bloggar om ofrivillig barnlöshet? Se hit!