Vad göra med ex som inte är läskunnig????
Nu är jag så trött på mitt ex, har tingsrättsbeslut i vårdnadstvist och människan kan uppenbarligen inte läsa! Klar och tydlig är domen, men hon fattar inte så vad gör jag? Jag får skit för allt, barnen är så medvetna om hennes fulspel och blir ledsna varje gång hon begär att få tala med mig i enrum! Hon fattar inte vad hon gör mot sina egna barn! Egoist är bara förnamnet på henne! Nu har jag i kväll tvingats göra en anmälan ang kontakt förbud, allt på inrådan av min advokat! Vi ska sköta allt ang barnen via skola/mail. Vill inte ha det så men om ni visste vad som ligger bakom så skulle ni förstå! Kan inte lämna ut mer men ni ska veta att hon nu kommer att få stå till svars för saker hon gjort under flera år, har kollegieblock i mängder fulla med händelser och dom lämnas i morgon till tingsrätten!!! Fy för sånt här, tack å lov har jag en go och förstående sambo som står ut med detta, men hon kommer också att vittna och berätta vad hon blivit utsatt för av egot och dess föräldrar!!! / va rädda om er därute!