• aao

Nyinflyttad i Enköping

Hej Hej!
    Jag och min lilla familj har precis flyttat till Enköping. Vi är först utav våra kompisar att skaffa barn och därför undrar vi om det finns någon som kanske skulle vilja träffas på en fika med barn eller kanske gå på promenad med barnvagnen :)
    Eller finns det något man kan göra för att träffa andra som också har barn?

• Svar på tråden Nyinflyttad i Enköping
  • Malinss

Hej! Bor i Bålsta, har en 2,5 åring och är gravid med tvåan :) hör av dig om du vill! :)

• Shaded

Hej! Jag och min familj har också just flyttat till Enköping! :) Eller strax utanför, i Grillby. Jag har två barn, en pojke på 1,5 år och en flicka på 5 månader. :) Jag känner ingen alls här och vill gärna lära känna ny vänner! Vill gärna ses och fika och gå promenader!Glad

• aao

Eftersom att det var några som svarade så tänkte jag att alla kunde träffas. När skulle det passa er bäst, i veckan eller en helg?

• Beckizz94

för mig spelar de ingen som helst roll Är ju hemma med dottern hela tiden :) 

• Shaded

Hej! Jag kan bara fredag denna vecka annars måndag nästa vecka :) Kan ni någon av de dagarna? Öppna förskolan låter kul :)

• Beckizz94

Tror att både flisan och kråkan är stängda på fredagar, fast vi kan ju alltid hitta på något annat också. Men annars skulle de vara kul att ses på måndag 

Svar på tråden Nyinflyttad i Enköping