Pappan nekar umgänge trots domstolsbeslut!
Orkar ej dra upp hela min historia men kör kortfattat:
Jag hade soc på mig då min son föddes för jag var ung och ensamstående, var 18 år då han föddes, dom fanns även med pga hur mitt liv såg ut tidigare, jag hade som ung självmordstankar och blivit våldtagen.
Jag fick till birkahemmet i göteborg, där dom ljög och skit för soc, jag mådde inte bra där, då jag hela tiden blev nedtryckt och dom kom med lögner hit och dit och sen spred dom andra föräldrarna rykten om mig så jag åkte hem och sonen åkte till jourhem och soc sa att jag skulle få komma tillbaka på måndag med sonen, måndagen kom och det visa sig att dom ljugit för mig.
Jag var nu gravid med mitt andra barn, pappan fanns med i bilden och vi hade soc på oss pga det med sonen, jag och pappan fick gemnsam vårdnad via tingsrätten, men då vi ej kunde samarbeta och jag hade misslyckats som moder enligt soc så fick pappan ensamvårdnad.
Sonen flyttade hem till pappan och jag fick ej se sonen på 9 månader, han syster var nu 18 mån och vi hade blivit av med soc och jag blev gravid igen och sökte umgänge via tingsrätten och jag skulle då ha umgängesperson i 9 månader vilket jag hade och sen skulle sonen vara ensam med mig och min familj vilket han var och sen skulle han sovit över, skett 2 gånger, sen började pappan att dra in umgängena och skyllde på att sonen skulle må dåligt av mig och att jag ska ha umgängesperson vid umgängena igen! detta nekar jag till då jag snart har 4 barn och en extra person i mitt hem orkar jag ej en gång till ..
Vad tycker ni om detta?