bf i oktober Norrland?
Hej! Undrar om någon i Norrland också har bf i oktober? Själv har jag 14 oktober första barnet
Hej! Undrar om någon i Norrland också har bf i oktober? Själv har jag 14 oktober första barnet
hej vi är beräknad 13:e okt med första barnet
norrland är stort.....;) vart befinner du dig?
Jo jag bor i Luleå var bor du? Första barnet här med
vi bor i Örnsköldsvik,
lite tråkigt på den här sidan är att de känns som de är mest folk från Gävle och söderut...
Hej Jag bor i Umeå och väntar mitt andra barn. Vi är dock beräknad nu den 3 okt. Jag kanske får va med endå. Vart bor ni?
hej Lilla du klart du får va med, händer dock inte mkt här...
hur mår du?
jag å frun ä från ö-vik
Jag mår helt ok med tanke på att jag är i v 38+3. Jag har mycket sammandragningar och smärtor i underlivet som gör det jobbigt att leka o aktivera mig rent fysiskt med vår 3 åring. Det är Inge kul att vara tvungen att säga till honom att mamma inte kan göra vissa saker. Tur att hans pappa är väldigt bra på att hitta på saker och avlasta mig. Nu är jag helt ledig och har rätt lugna dagar hemma med småpyssel, men jag har svårt att vila. Jag har ständigt projekt hemma i huset. Hur har ni det och hur har ni förberett och packat inför det kommande barnet?
Vi har rätt bra frun gick hem i fredags nu är vi i 37+0
Hon har oxå sammandragningar och smärtor i underlivet och är väldigt trött ovaset tid på dyngnet
vi har packat väskan med div, kläder snacks m.m säkert alldeles för mycke men hellre de än för lite
säng och vagga står redan klart här hemma
Är beräknad 24 okt, får se om jag behåller...bor i luleå:)
Bor i Sorsele och i Åmsele och väntar vårt tredje barn den 5 oktober. Är i vecka 24 (23+3) idag. Men har den här graviditeten under bevakning med regelbundna ul. Fick förra barnet två månader förtidigt. Så får hoppas hon håller sig i magen till oktober men är tveksam.
Så är "sjukskriven" från mitt jobb som renskötare tills lillan kommer så inga fjällturer för mig i sommar:(