hur kommer detta sluta?
Pappan har ensamvårdnad om sonen sen mars 2010, vi var i tingsrätten i 2011 angående umgänge och då fick jag ha umgängesperson med dom första 9 mån, sen var det 6 timmar varannan söndag, sen varannan lördag-söndag (som pappan missköte) ..
Jag backade (tyvärr) för jag trodde det var det bästa för sonen, men var pappan som ville det så jag ej skulle få mina 2 veckor nu i sommar, nu får jag enligt pappan inte träffa sonen fören tingsrätten gjort en ny bedömning ..
Vad ska jag göra? Kan detta bli till hans fördel?
Vi var på samarbetsamtal flera gånger, men slutade att gå på dessa då jag fick höra ord som "dra åt helvete", lämna vår son ifred så han kan få må bra, detta skreks emot mig och familjerätten gjorde inget alls, jag kände mig efter det mötet inte trygg och sen börja han tjöta om att jag skulle köpa saker hit och dit till sonen ..
Vi bestämde via samarbetsamtalen att sonen skulle till mig 10 på morgonen och hem 10 dagen efter, men pappan ville ej sonen skulle sova över 1a gången han skulle detta och och han sa att han kommer och hämtar sonen kl 17:00 samma dag som överenskommet (vilket det ej var), enligt tingsrättsbeslutet skulle det egentligen vart till 17:00 dagen efter, men jag valde att vara dum snäll emot pappan .. Så sonen stannade till 10 dagen efter (som vi sagt på samarbetsamtalen) ..
Nästa gång sonen skulle sova över igen så gick jag på tingsrättsbeslutet, då han faktiskt gjorde elakt emot mig och sonen behöver ju sin mamma med och nu så har han bestämt att jag ej får umgänge med sonen igen fören tingsrätten gjort en bedömning! Vet inte vad jag ska ta mig till, någon som vart i samma sits som kan hjälpa mig?