HJÄLP! Kan någon bevisa för mig att chemtrails inte finns (eller motsatt)?
jag vet inte vad jag ska tro på längre men jag hoppas att jag kan få någon klarhet i tråden.
Jag har hört om något som heter chemtrails och jag börjar fundera på om det verkligen existerar eller inte.
Idag har himlen varit full av dessa så kallade chemtrails hela dagen och jag märker att det blir allt vanligare och oftare. För några år sedan såg jag aldrig dom här konstiga sakerna på himlen men nu går det bara inte att missa.
Jag bor lite i utkanten av en stad och jag märker att planen börjar spruta ut den här vita, tjocka massan i luften precis när dom kör över staden för att sedan sluta sluta tvärt och bara köra vidare utan att spruta ut. Efter att dom har kört och sprutat ut detta så uppkommer konstiga moln på himlen som lägger sig som en hinna.
Jag har försökt att läsa lite om det här och vad jag förstår så är det skillnad på vanliga contrail och på chemtrails. Contrails är det som vi är vana att se som kommer ur motorn på planet men det försvinner ju efter en liten stund, medan chemtrails är mycket tjockare och kan ligga kvar i flera timmar i luften.
Här ser ni en bild på en vanlig contrail:
Och här ser ni bilder på chemtrails, precis det jag har sett hela dagen idag:
Det ser inte normalt ut och jag blir ganska rädd på riktigt. Jag såg också en dokumentär på discovery om det här och där sa dom att dom hade uppmät höga halter av kemikalier i vattnet efter en dag då dom kört med chemtrails, jämfört med en dag då inga chemtrails synts.
Jag hittade lite ur dokumentären här:
Jag tycker det är så obehagligt!