• annannaz

Behöver tips och råd

Vi har en dotter på 2,5 år. Hon har hela detta året varit jätteintresserad att gå på toa. Vi har låtit henne sköta det själv och bara frågat henne om hon vill gå på toan. Hon går på dagis och gör nästan allt i toan där. Tänkte ha henne helt blöjfri nu i sommar då jag har semester 7 veckor. Just nu har hon tvärvänt och vill inte gå på toan. Har haft en trotsperiod som just ebbat ut oxå.

Så hur gör man? Bara ta bort blöjan? Eller ska jag lugna mig igen till "intresset" för att sitta på toan kommer tillbaka?  

• Svar på tråden Behöver tips och råd
  • Frontline

Vi har kört med att dom får en guldstjärna då dom går på potta eller sitter på en toaring sen när dom har fått ett vist antal stjärnor så får dom nån liten rolig leksak eller nån glass.
    På detta sättet har det inte varit några bekymmer utan dom har tyckt att dom är jätteduktiga då dom får en stjärna..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Susanne1964

Hej!

Jag är mamma av tre barn, och jag hade massiva problem när det kom till toalett-biten av mina två första barn, det kändes som att de inte led det minsta av att bajsa/kissa på sig. När det var dags för tredje barnet fick jag tips av en väninna att köpa en guide som hon hade använt. 

Det kändes nästan löjligt, men det fungerade bättre än jag någonsin hade kunnat förvänta mig. Jag föreställer mig att den är mer inriktad mot barn innan två års åldern, men jag kan inte se varför det inte skulle funka för någon äldre. Om du känner att det skulle vara till någon hjälp kan jag linka den till dig!

Man får titta igenom en liten informationsfilm innan man kan beställa produkten. Vad du än bestämmer dig för så lycka till! Pott-träning kan alltid vara mer omständligt än vad man tror ;)

Produktlinken:
    e0e27x69053sey6kw3yo3r0nco.hop.clickbank.net/ 

Svar på tråden Behöver tips och råd