Boka flygbiljetter via AOB? Erfarenheter?
Kollar på flygbiljetter till Houston eller Orlando och via Luftgrop får jag fram väldigt bra priser på biljetter via AOB. Är det någon som har någon erfarenhet av denna resebyrå?
Kollar på flygbiljetter till Houston eller Orlando och via Luftgrop får jag fram väldigt bra priser på biljetter via AOB. Är det någon som har någon erfarenhet av denna resebyrå?
Vi bokade resa med AOB till Thailand över jul nyår. Har nu bokat resa igen med dem till USA i april 2014. Inga problem alls. Köpte till resebyråservice. Att har fungerat som det ska hittills, och dessutom oslagbara priser!
Kolla omdömen på nätet som i länken som jag postat ovan.
Om man ska tro länken ovan så måste man ringa ett betalnummer för att kontakta dem.
De är väldigt tydliga i bokningen med att antingen tecknar man resebyråsevice, 298:-, eller så får man ringa betalnumret. Trots detta extra påslag har biljetterna varit billigare än via andra. De gånger vi har haft kontakt med dem ha vi fått blixtsnabb srvice och ett trevligt bemötande.
Länken ovan säger Höga priser i kombination med begränsade sökmöjligheter och dålig kundservice kan inte ge AOBtravel annat än en jumboplats i vår jämförelse.
Vad det är svårt att välja vart man ska köpa!
Hittade dock ett jättebra pris idag på Sembo så nu är biljetterna bokade! 17.200 GBG-Houston, 2 vuxna och två barn får väl ändå anses vara bra?
Har bokat flyg med aob till USA. Inga problem alls. Funkade kanon!!
Debiterade mig 395 för avbokning av mitt flyg, de kunde inte backa upp det nånstans, riktiga hasslare, och Swiss kunde inte göra nåt åt det då dessa var mellanhand.