Äggdonator sökes - Stockholm
Hej,
Vi är ett par som har försökt få barn i många år. Min äggproduktion har blivit sämre och sämre och vi har gjort 6 IVF'er och en äggdonation med en graviditet som resultat som tyvärr blev ett missfall.
Enligt vår läkare ser förutsättningarna för att bli gravida bra ut vid äggdonation och uppmuntrar oss till ytterligare försök men vårt problem är tiden. Jag fyller 40 inom ett år och kön för äggdonation är så lång så att de kan inte garantera oss att vi får ett försök till före jag fyller 40 och då är det kört. Vi har fina förutsättningar och läkaren är övertygad om att vi kan få barn om vi får en egen donator, därför är vi väldigt angelägna om att hitta en donator som skulle ge oss möjligheten att bli föräldrar vilket vi längtar efter så mycket.
Inget skulle göra oss lyckligare än någon som kan tänka sig att göra äggdonation för oss och vi kommer självklart att betala för alla kostnader mm som kommer med det.
Om någon är intresserad och vill hjälpa ett par som längtar efter att ge kärlek till en liten bäbis, snälla kontakta mig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-30 20:56
Tack alla för era vänliga svar både här och till mig direkt. Vi är överlyckliga över att ha fått en donator nu och kommer att göra isättning under november!!!