• Nongmay

Mammaledig i Malmö

Hej alla mammorna där ute :)
    Jag är en tjej på 26 år och har en flicka på 5 månader. Jag är mammaledig och är börjar bli trött på att hitta på saker och ting själva.
    Så jag undrar om det finns mammorna där ute i Malmö området som vill ut och hitta på något typ ut och promenera i parken eller fika mm. :)
    Kramar
    Meja

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö
  • Madylin

Hej :) jag har en son på 2,5 år och en son på 4 månader. Är 28 år gammal :) var i Malmö bor du?

• Madylin

Slottstaden :) vad heter din dotter? Och vad brukar du hitta på om dagarna? ;)

• Nongmay

Då bor vi rätt så nära varandra:)
    Mollie heter min dotter, vad heter dina barn?
    Förutom att ta hand om Mollie så brukar vi ta en runda i parken, på stan, försöker gå på baby café men känner att hon är lite för lite för det än. Och du då? Du har fullt upp antar jag :)

• Madylin

Hehe jo det är fullt upp :) blir mycket lekplatser kan man säga ;) men också promenader och fika i den mån det går. Inte lätt att få en 2,5-åring att sitta still en längre tid ;) mina killar heter Tim och Neo.

Ah kul att vi bor rätt nära varandra. Går du på BVC slottshagen? :)

• Nongmay

Jag förstår vad du menar :) jag jobba på förskola och vet ungefär att barnen i den åldern vill bara röra på sig hela tiden :)
    Jag går på Mama Mia mitt emot konserthuset :)
    Känner du för ta en promenera eller kanske en picknick i parken någon dag så din son kan springa och leka lite?
    Du kan ta min mailadress så kan vi höras mer när båda kan osv :)
    Maysukloed@hotmail.com

• Nongmay

Kyria: tack för tipset :) men det står closed gruop när jag är på den sidan :-/

Svar på tråden Mammaledig i Malmö