Barn tätt
Någon mer som har barn med tätt mellanrum? Har 14 månader mellan mina barn..
Någon mer som har barn med tätt mellanrum? Har 14 månader mellan mina barn..
Hade varit kul att utbyta lite erfarenheter
Jag har precis fått mitt andra barn (två döttrar) och det skiljer 17mån vilket förmodligen anses tätt. Intensivt må jag då säga! Äldsta dottern är så fruktansvärt gnällig och jag undrar om det verkligen kan bero på nya tillskottet. Tur att bebisen sover mest...
Hur fungerar det för dig?
Fem minuter
Har 15 månader mellan mina första två och kommer va 17 månader mellan den yngsta och bebisen sedan ungefär :) Intensivt det kan jag hålla med om men dom leker mycket tillsammans och är rätt så självständiga :)
Hej alla.. Ja intensivt är ju bara förnamnet just nu känns det som! Vissa dagar bryter man ju nästan ihop haha skönt att höra att dom iallafall kan leka bra sen när dom blir större :) min äldsta är en flicka och hon blir 2 i september och min yngsta är en pojke som blir 1 i november.. Det som jag känner kan vara det "jobbigaste" är nog när man ska natta båda på kvällen och min dotter är så himla mammig sen lillebror kom :(
Vi väntar vårt andra barn nu i Oktober och vårt första är 13.5 månad nu... Blir ca 15 månader mellan dem och vi ställer verkligen in oss på en tuff tid i början men som sagt när de blir lite större kommer de kunna leka med varandra och då vi väntar en till pojk så tror och hoppas jag på att de kommer få så kul tillsammans sen :D dock lite nervös inför första tiden ;D
Jag har 16 mån mellan mina två äldsta och 15 mån mellan de yngsta så tre barn på två år och 8 mån.
Jessrosengren: när det flyter på är det underbart! När det inte flyter är det riktigt jobbigt! Jag tänker mest... "Tänk om alla haft blöja"... Då hade jag inte gjort annat... Är ju inte helt ovanligt att treåringar har blöja fortfarande. Men nu har bara minsta blöja (2 mån) och mellan (18 mån) när hon sover... Så väldigt lyckligt lottad!
Härligt att läsa om fler med barn tätt. Jag har alla mina 5 tätt, dom är i åldrarna 0-5 år :)
5 ,4, 3, 3 och 8 månader :)
www.mybabydolls.blogg.se
Mabaja: Ja det klart.. Vi har verkligen en spännande period framför oss :P ser fram emot det :D