Jag har den och är verkligen supernöjd, och då har jag ändå haft en Teutonia Cosmo, Brio Sing, Bugaboo Cameleon+ och en Mutsy. Den är smal och lättmanövrerad, man fäller den stående på hjulen och det gillar jag. Barnet sitter högt upp (jag har bara sittdelen då dottern är nästan 1,5) och varukorgen klarar att lastas tungt. Det ända jag kanske har en åsikt om är att jag önskade att knäleden på handtaget satt längre ner så "fälldelen" av det var längre och att det därmed gick att fälla in mer, så vagnen blev kortare på tex bussen.
Däremot har jag problem med att framhjulen vobblar väldigt mycket om jag går fort och springa går inte alls för då bromsar hela vagnen av vobblandet. Men det är tydligen ett fel på min vagn och butiken jag köpt den på håller på att undersöka saken, så jag hoppas jag får ett nytt chassi. För fixar dom det är det ganska nära den perfekta vagnen skulle jag vilja påstå.
Hittills har jag kört den i djupt grus, på stigar, över gräs, över sant och i stan och den rullar lika bra överallt.