• Mickis

vill lära känna andra unga föräldrar

Hej!
    Jag skulle tycka de var super kul att få lära känna unga föräldrar gärna som bor i stockholms området! jag själv är 24 och har två barn på 3 och 4 år :) planerar eventuellt på en till..!
    Jag är frilansande makeup artist så just nu är jag ledig rätt så mycket så om ni känner som jag så tveka inte att skriva!:)
    kik: michalove

• Svar på tråden vill lära känna andra unga föräldrar
  • Mickis
    Lisette 210 skrev 2013-06-11 12:42:20 följande:
    18 och har en son på 6 månader! 
    åh vad mysigt med en liten!:) vart bor ni ? vad ska ni göra i midsommar?
  • Mickis
    SabrinaAmalia skrev 2013-06-14 22:10:02 följande:
    Är 19. Har ett barn somär 15 mån o väntar ett till barn. Nu:)
    Åh va spännande! Vet ni vad de ska bli för kön? Min son föddes midsommarhelgen 09 :)
  • Mickis
    Kotek23 skrev 2013-06-13 10:39:37 följande:
    20 år och väntar nummer två, bor dock inte i stockholmsområdet..
    vart bor ni någonstans då ? hur känns de inför kommande barn? Själv vet jag att jag var lite nervös för att hinna med båda och ge dem den uppmärksamhet som de förtjänar:)
  • Kotek23
    Mickis skrev 2013-06-17 17:34:16 följande:
    vart bor ni någonstans då ? hur känns de inför kommande barn? Själv vet jag att jag var lite nervös för att hinna med båda och ge dem den uppmärksamhet som de förtjänar:)

Ja det är nervöst. Andra barnet kommer ju aldrig att få lika mycket egentid som första barnet men jag hoppas det kommer att gå bra och att amningen kommer att gå bra, den jag oroar mig mest med. Var lite kruxligt med sonen men det gick precis.
  • Lisette 210
    Mickis skrev 2013-06-17 17:30:10 följande:
    åh vad mysigt med en liten!:) vart bor ni ? vad ska ni göra i midsommar?
    Bor i karlstad ;) haha de blev inte så mycket! Åt lite finare mat haha
  • sanneswardhs

Hej! Jag skulle tycka det var roligt att lära känn lite andra föräldrar också :) Har inte så mycket mamma vänner tyvärr..
    Jag heter Sanne och är 21 år, bor i Sthlm med mina tre grabbar. Liam är 3 år (4 i december) och Vincent 7 veckor, sedan sambon så klart ;)

Mickis du bodde i Stockholm? :)

• Faberge

Hej, jag bor i Väsby och väntar 1:a barnet. Blir 21 nu i sommar. Hur har det varit för er att få barn i tidig ålder? :)

Svar på tråden vill lära känna andra unga föräldrar