Är du nöjd med dig själv?
Motivera gärna!
Motivera gärna!
Inte helt nöjd med något av det.
Jag blir mer nöjd ju äldre jag blir. Började som en osäker missnöjd tonåring och kommer sluta som en odrägligt självgod 90-åring.
Jag har stora problem med ångest vilket gör att jag inte är nöjd med mitt inre.
Det yttre är jag inte heller nöjd med då jag har låtit min kropp förfalla de senaste åren. Men som tur är så är mitt utseende lågt prioriterat. Jag har aldrig brytt mig om om någon skulle tycka att jag ser risig ut. Det är inte ett problem för mig.
Vore väl vanskligt att vara helt nöjd med sig själv, ingen är ju perfekt. Däremot så är det ju inte bra att må dåligt över sina brister. Men det går ju att hitta en balans mellan att faktiskt acceptera den man är samtidigt som en strävar efter att bli lite bättre hela tiden :)
Har jobbat hårt på att förbättra min självkänsla men det tar tid så nej, är inte helt nöjd. Men har faktiskt börjat ta för mig mer och ställa krav, inte bara nöja mig.
Jag är helt klart nöjd med båda delarna, även om det naturligtvis finns gott om utrymme för förbättringar.
Inte nöjd med varken mitt inre eller yttre. för fet yttre och för feg inombords.
STort utrymme för färbättring.