• Anonym (trevligt)

Massa äl-flytningar med agnus castus (munkpeppar)

Någon som märkt detta fenomen också som tagit agnus castus (munkpeppar) ? Har äl i dagarna eller idag och jag har verkligen haft massa äl-flytningar i flera dagar. Vilket jag aldrig annars brukar ha. Hoppas det är positivt....

Kände ni av äl med detta preparat? Jag vet inte om det är äl jag känner idag eller annat.

• Svar på tråden Massa äl-flytningar med agnus castus (munkpeppar)
  • Anonym (..)

Jag provade munkpeppar första gången förra månaden. Jag fick inte mer ÄLflytningar men jag fick nog starkare ÄL då testerna visade positivt i 3 dagar. Tyvärr blev det inget denna gången så jag provar en månad till.
    Fick bättre ordning på cyklen med munkpepparn, istället för en cykel på 33-34 dagar var den på 29 dagar. Mensen var betydligt mindre och i färre dagar också.  

• Anonym (trevligt)

Synd att det inte tog sig för er men ändå något positivt ur det hela Jag har inte för stora förhoppningar att det ska ta sig, men klart man  hoppas lite iallafall.

• Anonym (..)
    Anonym (trevligt) skrev 2013-06-08 12:37:34 följande:
    Synd att det inte tog sig för er men ändå något positivt ur det hela Jag har inte för stora förhoppningar att det ska ta sig, men klart man  hoppas lite iallafall.

Jag trodde mycket på det faktiskt så jag blev besviken. haha. Men det e bara till att ta nya tag. Håller tummarna för att det tar sig för er. :)
  • Anonym (Välbeprövat)

Jag har tatt ac + rr i 8 månader och har väldigt tydlig och kraftig äl med mer flytningar än vid vanlig äl. Första förra söndagen och sista igår morse! Inte gravid,det vore att hoppas på för mycket,men jag är tacksam bara för äl och regelbunden mens! Glad

• Blingbling

Japp, jag får både mer flytningar och mer ÄL-smärta med AC. Har också blivit gravid ett par gånger i början av året med hjälp av pepparn (fast sjukvården sagt att jag behövde starka hormoner för att kunna bli gravid...men det funkar ju med Munkpepparn för mig), nu blev det också två MF men det ären annan historia... Lycka till med AC här i tråden!

Svar på tråden Massa äl-flytningar med agnus castus (munkpeppar)