• bukaka

Akta Graco Fusio

Hej!

Är det någon som har denna barnvagn? Vad tycker ni om den? Jag vill använda den för att ha min 1,5-åring med ansiktet MOT mig. Har följande funderingar:

- är den okej att ha på vintern?
    - det ser ut som att benen kommer att dingla rakt av. Gör de det? Är det bekvämt-obekvämt utan fotstödet?
    - den ser ganska liten ut. Min 1,5-åring är ganska lång, 90 cm. Får hon plats i den om hon ska sova liggandes?

Tack för er hjälp! 

• Svar på tråden Akta Graco Fusio
  • soda

Har ingen erfarenhet av just den vagnen, men jag tror den blir riktigt svår att köpa på vintern med så småhjul!
    Jag tror inte barnet påverkas av att det inte finns något fotstöd, min son har en bugaboo bee och den har inte heller något fotstöd och han sover toppen i den :)
    Du har inte kikat på akta graco evo? den är också vändbarn, men har större hjul och fotstöd?
    Annars är ju bugaboo bee toppen, men ganska dyr :)

• bukaka
    soda skrev 2013-06-06 12:03:53 följande:
    Har ingen erfarenhet av just den vagnen, men jag tror den blir riktigt svår att köpa på vintern med så småhjul!
    Jag tror inte barnet påverkas av att det inte finns något fotstöd, min son har en bugaboo bee och den har inte heller något fotstöd och han sover toppen i den :)
    Du har inte kikat på akta graco evo? den är också vändbarn, men har större hjul och fotstöd?
    Annars är ju bugaboo bee toppen, men ganska dyr :)
    Tack för ditt svar! Jag visste inte att akta graco evo är vändbar!!!! Måste kolla!
    Ja, Bee är perfekt, men SÅ dyr :( 
Svar på tråden Akta Graco Fusio