• IVFmamma

Ståbräda med stol

Jag har kollat på en sån Ståbräda med stol till storasyster som kommer att vara 3år och 3mån när syskon nr 2 kommer, orsaken varför vi vill ha sån Ståbräda med stol är för att 3åringen har balansproblem (följd av cancersjukdom) Och jag tror inte hon orkar stå de 20 min somdet tar att gå till förskolan. Vi har en Babytravel Dublin,vet ni om sån Ståbräda med stol passar? Sån här var det jag tänkte mig www.jollyroom.se/easy-rider-stabrada-x.html

• Svar på tråden Ståbräda med stol
  • Griseknoen35

Kan det inte vara bättre att köpa en syskonvagn billigt på tex blocket? Tänkte om 3 åringen fortfarande är dålig och ni vill göra längre tur än förskolan på tex helger o så? Funderade på ståbräda med stol förrut också, gå med i gruppen barnvagnar på Facebook och ställ frågan där om du inte får bra svar här :)

• IVFmamma

Vi har en syskonkärra och i ena sitsen kommer lilla bebisen ligga i en babydel och i den andra sitsen så kommer dottern på nu 16 mån( 1år och 9mån när bebisen kommer) att sitta. 3 åringens skador är bestående och kommer aldrig bli 100% bra men kan övas upp men hon kommer aldrig att bli "normal"

• pigglet

Verkar ju vara en bra lösning. Det står ju att den ska passa i princip alla vagnar. Jag har aldrig sett en sådan, men det var ju rätt finurligt.

Svar på tråden Ståbräda med stol