• HelenaH

SNABB HJÄLP!!!!!: vilken BH under denna klänning?!

Hej! Ska på fest i helgen o har fastnat för denna klänning: www.ginatricot.com/m/se/sv/store/product Provat både hudfärgad o svart bh under, men båda ser konstiga ut mot spetsen på ryggen! Skulle typ behöva nån bh med genomskinligt ryggband eller nåt?! Och var hittar man i så fall det?? Hjälp tack!:)

• Svar på tråden SNABB HJÄLP!!!!!: vilken BH under denna klänning?!
  • litengunnarolle

Det finns ju så kallade "freebra" som inte har något ryggband, men jag vet inte hur bra de är. Deras hemsida hittar du här. Jag skulle personligen ta en svart bh med så tunt band som möjligt. Klänningen är väldigt snygg så jag hoppas du hittar något som funkar :) 

• moonstar88

Jag skulle råda dig att ha en sån bh med bara kupor. Finns på lindex vet jag. Har inte haft en sån själv men det skulle vara det absolut snyggaste

• Sunshine808

Det här alternativet finns men mysko hemsida:

www.bibibella.se/store/p/underkl%C3%A4der-93103/b.h-med-transparent-rygg-117619

Har du funderat på sådana här annars?:

nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/freebra-184/strapless-bra-light-184001-12/#

• JennieAnderson

Om du är nöjd med din byst så finns ju sån bröst-tejp som man bara sätter över bröstvårtorna.. Har inte själv testat men har en vännina och hon tycker att dom är super när bh inte kan direkt användas... Annars kan du ha en bikinibh som man knyter, där är banden extremt tunna. och så knyter du mellan brösten ist för där bak

Svar på tråden SNABB HJÄLP!!!!!: vilken BH under denna klänning?!