Funderar på en Bugaboo bee
Jag är på jakt efter en ny vagn. Jag väntar mitt tredje barn i november. Har tidigare haft kronan duo vagn men sålde den i höstas och har inte haft någon sedan dess. Jag älskade min gamla vagn men känner att jag gärna vill ha en lättare och mindre vagn nu. Bor dessutom utomlands nu, i Egypten. Därför tror jag att en bee hade passat bra just för att den är smidigt att ta med på resa och lätt att fälla ihop om man åker taxi (eftersom vi inte har någon bil). Vagnen kommer nog i stort sett användas vid promenader och i köpcentrum och när vi går till parker. Varför jag också funderat på just en bee är för att den är billig, hade annars haft ögonen på en buffalo, men det har vi inte råd med. Så jag undrar vad ni tycker, plus och minus med vagnen, samt vad kan man behöva köpa till? Har redan tänkt på transport väska och eventuellt en cocoon, fast billigare alternativ hade varit bra. Vad finns det för babyskydd som passar till, vill helst inte köpa för dyrt. Vad bör man tänka på till sommaren, parasoll, hur är sufletten? Tacksam för alla svar och tips!