• Anonym (Vad nu då!?)

För sent för nidblödning och för tidigt för mens!

Sen jag började med min "cocktail" av r.r,ac och e-vitamin har jag haft regelbunden mens,jättetydlig äl,knappt nånsin spottings och mens på rätt dag. Därför blev jag oerhört förvånad nu i afton när jag gick på toa och såg blod i trosan-jag är enligt äl bara 10 dar efter äl och min lutealfas är 14 dar! Om jag verkligen klämmer i möjligen 11 dar efter äl,men troligen inte och absolut inte mer än 11.

Eller blod och blod,det var lite brunt bara och kom knappt nåt ens på pappret. Nyss inget mer i trosan och inget på pappret,känner mig inte alls "mensig" heller och det brukar jag göra när mensen är på g.

Tillbaks till min stora skräck klimakteriet då,jag som var så säker på att det inte kunde vara det p.g.a mina perfekta cykler nu i 7 månader...

• Svar på tråden För sent för nidblödning och för tidigt för mens!
  • Anonym (Vad nu då!?)

Ingen som har nåt att säga...?   Har inte blödit nåt sen det där igår,inte endaste tillstymmelse så det får en ju att fundera. Och funderar jag börjar jag mer eller mindre medvetet leta gravsymtom och hoppas -och det har hittills aldrig lett nånstans under alla de här åren vi kämpat! Maken är överoptimist och tror självfallet jag är gravid och att jag blödde p.g.a extrem ansträngning igår. Är jag gravid är det om möjligt en ännu mer höggriskgraviditet än nånsin innan så det kan ju aldrig gå vägen...

• Anonym (Undrar)

Hur gick det för dig? Var du gravid eller vad hände?

• Anonym (Vad nu då!?)
    Anonym (Undrar) skrev 2013-07-12 08:12:25 följande:
    Hur gick det för dig? Var du gravid eller vad hände?
    Har inte sett frågan förrän nu,men gravid var jag inte. Fick mens när jag skulle.
Svar på tråden För sent för nidblödning och för tidigt för mens!