• Miss79

Ni med barn med utvecklingsstörning i och runt Göteborg

Var finns ni föräldrar som har barn med utvecklingsstörning och bor i och runt Göteborg?!

Det hade vart roligt att hitta fler föräldrar som har barn med en utvecklingsstörning. Helt enkelt fler att kunna prata med om vår vardag och dela tips och trix på hur man får vardagen att gå ihop. Kanske kan barnen hitta lite nya kompisar som de kan ha glädje av och likaså eventuella syskon.

Vi har en dotter på snart 5 år som har en utvecklingsstörning.

Skriv gärna en rad! 

• Svar på tråden Ni med barn med utvecklingsstörning i och runt Göteborg
  • ikali

Jag har en son på snart fem år med utvecklingsstörning. Bor strax utanför Göteborg. Vill gärna prata med (träffa) nån i liknande situation att prata om livet med ett barn med funktionshinder! Ser att ditt inlägg har några månader på nacken, men hoppas på svar.

• Miss79

Hej ikali: Jag är kvar även om det var ett tag sen jag skrev den. Och vår situation ser likadan ut så klart Roligt att höra av någon här i tråden. Vi bor ochså utanför Göteborg, mot Boråshållet. Ja vår tjej är fem år nu, diagnostiserats med lindrig utvecklingsstörning och atypisk autism. Hon har en ovanlig kromosomavvikelse som är grunden till hennes diagnoser. Hur ser det ut för din kille? Har ni någon orsak?

Svar på tråden Ni med barn med utvecklingsstörning i och runt Göteborg