• Papalayanz

Viktväktarna-mättande dag????

Jag har en liten undring. Jag har kört med viktväktarna tidigare, men har då bara kört med pp. Nu har jag gått över till viktväktarna igen men kör med mättande dag. Jag går dock inte ner i vikt!!!!!!!!!!

Jag ger snart upp! Jag har provat allt och mitt problem är att jag inte blir riktigt mätt och går då och är irriterad under min viktnedgång, vilket resulterar i att jag ger upp. Med mättande dag såg jag möjligheten att gå ner i vikt och hålla mig mätt, men kanske kan man inte äta sig helt mätt om man ska kunna gå ner i vikt? Ni som provat och vet, fungerar mättande dag? Jag fick ta två portioner fiberberikad havregrynsgröt igår för jag blev inte mätt, jag hade också stevia på, alltså ren stevia. Idag hade jag gått upp. Jag går inte ner!! Har försökt i flera dagar.

Min fråga till er: Kan jag gå ner i vikt under mättnad?? och kan jag äta mig mätt på mat inom mättande dag eller är det lurigt?? Kan man ta fler portioner till man blir mätt?

Jätte tacksam för svar??

• Svar på tråden Viktväktarna-mättande dag????
  • Hannah76

Men detta är ju ingen snabbfix? Det är ju något som tar tid? Något man gör för alltid typ.

• Papalayanz

Ja, absolut, men jag brukar gå ner väldigt snabbt, har gjort det den förra gången. Jag har ju ist gått upp. Då känns det lite märkligt.

• Hannah76
    Papalayanz skrev 2013-05-21 15:48:14 följande:
    Ja, absolut, men jag brukar gå ner väldigt snabbt, har gjort det den förra gången. Jag har ju ist gått upp. Då känns det lite märkligt.

Men har du ätit rätt då?
    hur mycket har du tränat? 
Svar på tråden Viktväktarna-mättande dag????