• Carro80

Brio sing

Hej!

Funderar på vilken barnvagn jag ska köpa till bebisen som kommer i november, tittat runt på nätet och en jag tycker är SNYGG är Brio Sing. MEN, den är ju väldigt billig, i alla fall på blocket, hur kommer det sej, är det en skitvagn?? Brio go är betydligt dyrare o kanske bättre då? Men nycket fulare enligt mej..

Har ni nåt annat tips på vagn, som har vändbar sittdel o rymlig liggdel (vill ha liggdelen hela vintern i alla fall)?    

• Svar på tråden Brio sing
  • Sweet life

Ja, det är en skitvagn. sjukt bred mellan bakhjulen, nästan som en tvillingvagn, hjulen blir skeva jättefort. Kolla på Brio Smile. en uppdaterad modell av singen kan man säga. Smalare hjulaxel, luftdäck.

• Carro80

Aha, tack! Ska jag genast kolla upp. Men är Smile BRA, eller bara "ok för att vara en brio.." Om ni förstår vad jag menar? :)

• Sweet life
    Carro80 skrev 2013-05-19 10:40:35 följande:
    Aha, tack! Ska jag genast kolla upp. Men är Smile BRA, eller bara "ok för att vara en brio.." Om ni förstår vad jag menar? :)
    Den är BRA, jag har inte hört något negativt alls om den och den är populär bland mina vänner.. :) Jag älskar min bugaboo, men är avis på suffletten som man ska göra längre med hjälp av att dra ner en dragkedja.
  • LivetSomSofia

Den är BRA BRA BRA :)
    Jag jobbar på bp och den är omåttligt poppis och vi har inte haft problem med någon som vi sålt och jag ska köpa en själv till min kommande i oktober :)

Svar på tråden Brio sing