• Zoja

Köpa kläder online

Jag skulle vilja ha lite tips på bra (helst billiga) sidor man kan beställa kläder från! Helst svenska sidor, har redan kollat på Nelly och Zalando. Är just nu ute efter en lite finare klänning, men överlag "vanliga" kläder! Tips tas tacksamt emot =)

• Svar på tråden Köpa kläder online
  • Jossanfine

Vet inte om dom har så bra utbud på lite finare kläder, men Ellos finns ju! :)

• millan darling

Asos är ganska billiga men du får vad du betalar för =)

• Zoja

Tack, ska kolla upp de sidorna nu! =)

• AnneliR

Jag gillar hm... Billiga och snygga kläder. Gina tricot och halens har också fina kläder :)

• La Lola

Halens brukar ha jättesnygga klänningar!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Fasmode

Det blir ju väldigt mycket mer bekvämt om man köper sina kläder online. Då slipper man springa runt i affärer, och ofta får man plaggen till ett bättre pris!

/Nick, fyndakläderonline.se

• diva8984

Min favorit är även Zalando :)
    Hittade även en sida som har bra rabatter dit. Bland annat 10% exklusiv om man använder en viss kod som de förser en med:
    www.cuponation.se/zalando-rabattkod

Men de verkar även ha rabatter till Bubbleroom och Nelly med flera.

PS: Köpte precis denna klänning. Älskar den gula färgen när man är solbränd ;)

• Zoja
    Fasmode skrev 2013-06-16 10:47:44 följande:
    Det blir ju väldigt mycket mer bekvämt om man köper sina kläder online. Då slipper man springa runt i affärer, och ofta får man plaggen till ett bättre pris!

/Nick, fyndakläderonline.se
    Precis, ibland vill man bara hitta något enkelt!
    diva8984 skrev 2013-08-06 11:53:29 följande:
    Min favorit är även Zalando :)
    Hittade även en sida som har bra rabatter dit. Bland annat 10% exklusiv om man använder en viss kod som de förser en med:
    www.cuponation.se/zalando-rabattkod

Men de verkar även ha rabatter till Bubbleroom och Nelly med flera.

PS: Köpte precis denna klänning. Älskar den gula färgen när man är solbränd ;)

Tack för tipset, ska kika runt lite på sidan! =)
    Det kan absolut vara fint, fast jag blir nästan aldrig brun, haha! 
  • Paulina P P
    millan darling skrev 2013-05-17 17:23:34 följande:
    Asos är ganska billiga men du får vad du betalar för =)
    Billigt skulle jag nog inte säga. Jag köpte just en tröja för drygt 900:-. Det beror på vilka märken man är ute efter. ASOS har tex Nike, Ann Sofie Back, Ted Baker, Pepe Jeans osv. De är knappast billiga.
  • Loppan9876

Min favvis sida är www.max99.se, har köpt en hel del annat än kläder också men dem har väldigt snygga t-shirts för både mig och min sambo. 

Svar på tråden Köpa kläder online