• Snart 4 barn

Brio Go vs. Brio Smile

Hade du valt Brio Go eller Brio Smile? Motivera gärna Glad

What doesn't kill you makes you stronger!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brio Go vs. Brio Smile
  • Snart 4 barn

Det är klart! Men är det inte den vagnen som är så bred?

• Musungen

Jo mellan däcken bak är det brett, men jag har aldrig sett någon som skulle ha problem med det :) ser den vagnen överallt!

• LivetSomSofia

De är de vagnarna jag och min sambo valde mellan! Här blev de en smile, sambon gillade inte riktigt goen!:(

Sing? Nej usch! Gillar den inte, dessutom är jag ganska säker på att den kommer försvinna efter sommaren!

• Musungen

Livetsomsofia varför skulle den försvinna? Det är ju en toppenbra vagn! Spec om man har en lång sambo som får plats bakom den :)

• LivetSomSofia

Musungen: För att det är en problem vagn som inte säljs nya så jätte mycket längre! Smile är tusen gånger bättre och även långa sambos får plats bakom den :)
    Hade en kille på ca 195 som provade sen häromdagen! Gick mer än bra!
    Hos oss är det INGEN som kollar på sing! Snarare folk som kommer o säger att de är missnöjda och köper en annan vagn!

• Snart 4 barn
    LivetSomSofia skrev 2013-05-16 06:39:05 följande:
    De är de vagnarna jag och min sambo valde mellan! Här blev de en smile, sambon gillade inte riktigt goen!:(

Sing? Nej usch! Gillar den inte, dessutom är jag ganska säker på att den kommer försvinna efter sommaren!
    Där ser man! Är du o sambon nöjda med er Smile? Glad

Har också hört att Sing är en "problemvagn" och valde därför bort den.
  • LivetSomSofia

Jag tror utan tvekan att vi kommer bli super nöjda med smilen! Vi har ju inte köpt den än men jag jobbar i en barnvagnsbutik o klämmer på den varje dag och den ger ifrån sig mer och mer kärlek:P även fast jag var fult bestämd för en go :P

• Snart 4 barn

Haha! Så praktiskt att kunna klämma o känna på den varje dag trots att ni inte fått hem den ännu Skrattande Lycka till med vagnen!

• Familjen N

Vi valde en smile! Känner 2 st som har haft brio go, och båda har haft massor med problem med de små framhjulen.
    Sen har jag två i min föräldragrupp som har sing. Båda missnöjda med den. Går inte att fälla till fullt liggläge på sittdelen. Bakhjulen sviktar utåt, haft problem med brädden på bakhjulen och att den låter otroligt högt från de plastiga hjulen.
    Än så länge är jag supernöjd med smilen! Inget negativt än. Har haft den i 2,5 mån med endast sittdelen. Mjuk fjädring och dottern älskar att hon kommer så högt upp så hon ser bättre. De flesta vagnar har extremt låga sittdelar! Min man på 190 cm är också jättenöjd med att köra den.

• elina87a

Har en go och är fullständigt kär i den :) Den är skön att köra, perfekt fjädring inte alls stum som jag trodde. Snygg också :)

• synthetical

Kompisen har en sing och är väldigt missnöjd med att den är så bred. Trångt i affärer och annat.
    Jag själv har en smile, bytte från GO.
    Älskar min smile :)
    Grym sufflett, bra med lufthjul, hög i sitsen och väldigt lätt att köra på olika underlag.
    Tyckte inte sonen satt något bra alls i min GO.

Svar på tråden Brio Go vs. Brio Smile