• Sofiafia

Apiforce?

Är det någon som vet om Apiforce är ett bra kompliment till att bli gravida? jag och min blivande man har försökt bli gravida i snart 2 år. lyckades få ett + i höstas men tyvärr så dog våra barn(tvillingar) i magen och vi fick föda ut dem :( detta va precis innan julafton. våran högsta önskan är att få barn. så skall man testa Apiforce?

• Svar på tråden Apiforce?
  • Jag är bara jag

Beklagar verkligen! För egen del tror jag inte ett jota på Apiforce,men munkpeppar/agnuscastus däremot. Men först och främst kanske ni ska göra en utredning? Du vet i.o.f.s att du kan bli gravid,men det verkade ju tatt lite tid och gick sen illa så ni kanske ska kolla upp er.

• Sofiafia

okej vad är det för något? vart kan man köpa det? vill ju testa allt som kan hjälpa en! tack för stödet! har funderat på att kolla upp oss men vi ger det till hösten då vi för tillfället håller på att planera vårat bröllop! något skoj att tänka på iaf! försöker ni med?

• Jag är bara jag
    Sofiafia skrev 2013-05-14 15:26:54 följande:
    okej vad är det för något? vart kan man köpa det? vill ju testa allt som kan hjälpa en! tack för stödet! har funderat på att kolla upp oss men vi ger det till hösten då vi för tillfället håller på att planera vårat bröllop! något skoj att tänka på iaf! försöker ni med?
    Munkpeppar är hälsokost som t.o.m skrivs ut på recept utomlands mot allehanda mens-och fertilitetsbesvär. Mig har det gett tydlig och kraftig ägglossning och helt regelbunden mens så effekt har det. Glad Tar det tillsammans med rosenrot,kanske därför det funkar så bra för rosenrot kan också hjälpa. Annat man kan testa är d-vitamin och e-vitamin,det hjälper både fertiliteten och bygger slemhinna och motverkar missfall.

Vi har kämpat snart 7 år och jag har väl provat typ allt som finns,men det är ju därför jag vet på ett ungefär vad som kan funka.

Grattis till bröllopet! Solig Satsa på det ni och försök som vanligt tills hösten,det låter som en bra ide´.
  • Sofiafia

Okej tack för alla tips! kommer säkert komma till användning! oj det va ett tag ni har försökt! jag skall hålla tummarna för er!

Svar på tråden Apiforce?