• 88Maria

Köp inte här!

Hej, jag vill bara gå ut med att denna sida för köp av barnvagnar är skit.

http://www.barnvagnar-webbutik.com

Vi köpte en barnvagn där ca 5 månader innan vår son föddes. VI hade vagnen i kanske 6 månader, vi använde den runt 20ggr endast sen han föddes och vi var ute och gick och styret lossnade, tack och lov var det på en rak väg. Tänk bara vad som hade hänt om det var en nedförsbacke?!

Vi hade den på avbetalning, den kostade ca 3700 kr.
    Vi hade betalt 1600 kr av vagnen när den gick sönder. De erbjöd sig att laga den med en liten mutter som de skickade så vi hade den dagen efter. Men vi tyckte inte det kändes säkert att ha ett styre som gått sönder en gång, man vill ju gärna ha en säker vagn för sitt barn.

Vi bestämde oss för att skicka tillbaka den vilket blev ett projekt, men till slut så fick vi iväg den och betalade frakten på 485:- vilket de inte heller kunde betala, så vi ligger alltså 1300+485 minus.
    Eftersom vi hade den på avbetalning så vill ju fortfarande företaget Klarna ha sina pengar, 2800 kr.
    Och detta sketna företag vill bara betala oss 2200kr. Alltså ska vi lägga ut ytterligare 600kr. HUR KAN DE VARA RÄTT??????????? För en vagn som gick sönder pågrund av att varan inte kunde hålla måttet. Alltså man blir så förbannad men de totalt lurar oss på pengar och visar ingen respekt alls när man försöker få kontakt med dem.

Men, jag ville bara få ut till er alla där som ska köpa en barnvagn, köp aldrig där! Fullkomligt respektlösa och visar ingen förståelse alls för kunden om något går snett. 

• Svar på tråden Köp inte här!
  • Jasmin Karlsson

Jag köpte också barnvagn där, men köpte en annan sen efter 1 år eftersom småsaker gått sönder på den allt eftersom och de små plupparna på bromsen ramlade av så den var inte så säker. Jag vet däremot inte hur servicen är eftersom jag inte orkade klaga.

• 88Maria

Fy fan vilken skit!
    Sprid ryktet vidare så att ingen mer behöver gå igenom den här skiten. De verkar ju inte tycka att barnvagnar ska vara säkra. 

Svar på tråden Köp inte här!